Qui som » La Fundaci√≥

La Fundació

Fundaci√≥n Seeliger y Conde √©s una entitat sense √†nim de lucre constitu√Įda al febrer de 2009 i promoguda per Seeliger y Conde. La Fundaci√≥ neix amb l'objectiu d'aconseguir la plena integraci√≥ laboral de persones amb diversitat funcional i ser la consultora de refer√®ncia en aquest √†mbit per al m√≥n empresarial.

En 2002 Seeliger y Conde va crear una divisió denominada Workpoint, que es va dedicar a buscar treball per a persones amb discapacitat, aconseguint integrar durant aquest temps a més de 350 persones al món laboral.

En 2009 els socis de Seeliger y Conde van constituir la Fundació Seeliger y Conde, amb l'objectiu de fer créixer el projecte i ampliar el ventall d'activitats que es realitzaven a favor de les persones amb diversitat funcional i de les empreses que desitgen contractar-les.

Seguint aquesta estratègia de creixement, al novembre de 2009 s'integra a Fundació Seeliger y Conde la consultora Diversity, especialitzada en l'assessorament empresarial en temes de discapacitat.

lofo Fundación Seeliger y Conde

oficina Barcelona