Qui som » Patronat

Luis Conde

President de Fundación Seeliger y Conde. Llicenciat en Ciències Econòmiques per la Universitat de Barcelona, va ser President de Carré Orban & Partners Ibèrica, a Barcelona. Anteriorment, va ser Membre del Consell d'Administració i Vicepresident Executiu del Banco Consolidado de Veneçuela. També va ser President del Consolidado International Bank de Nova York, de la Societé Financiére de Vieux Collège, en Ginebra, i de Concitrade a Caracas, i Membre del Consell d'Administració de diferents companyies i bancs del Grup. És Fundador i President del Club Financer de Barcelona. Anteriorment, va succeir a Gerardo Seeliger com a Director de la Divisió Internacional i Banca Corporativa del Banc Mes-Sardá, a Barcelona. Va fundar SEELIGER Y CONDE en 1990. Ha estat president de The AMROP HEVER Group de 2003 a 2006.

Ernesto Mata

Luis Conde

Llicenciat en Ciències Econòmiques. En l'actualitat presideix el Consell Assessor de KPMG Espanya i IDC Salut. És membre del Consell Assessor a Abertis, Vicepresident d'APPLUS, Conseller de Factor Energia, Membre del Patronat de Fundació Estudis Financers i President de Paragalia entre altres càrrecs. En 2013 assumeix la presidència de la Fundació Seeliger i Conde, col·laborant de manera activa en els objectius i projectes empresarials que es desenvolupen.

Eduardo Conde

Llicenciat en Dret per la Universitat de Barcelona, i PDG pel IESE. Ha desenvolupat la seva carrera professional en el sector financer durant catorze anys en: Banc de Progrés, banc de negocis del Grup March, on va ser Director de Banca Privada a Catalunya, especialitzant-se en l'assessorament patrimonial i financer a empreses familiars. Posteriorment es va incorporar a Caixabank, on va ser Director de Banca Privada a nivell nacional, membre del Comitè de direcció i Conseller de *Caixabank Gestió S.G.I.I.C. i de Investing Gestió S.G.I.I.C. En 1997 es va incorporar com a Soci a SEELIGER Y CONDE. Certificat en Coaching Executiu.

Abel Gibert

Enginyer Superior Industrial per la Universitat Politècnica de Barcelona i PDG pel IESE. Inicia la seva carrera professional com a consultor en Arthur Andersen (divisió Consultoria), passant posteriorment a O.DATI i Programari Ag. En 1987 s'incorpora al Grupo Indra, responsabilisanse successivament de la Direcció general de ICUATRO (empresa de electromedicina), TECNOLOGIA I SISTEMES DIDÀCTICS, TSD, S.A, i GUIAT i CONTROL , S.A. GYCONSA, empresa aquesta última d'alta tecnologia, en "joint-venture" amb Hughes *ircraft Co. Durant un any va ser Conseller Delegat de CIRSA en el Con Sud, amb seu en Sao Paulo i un altre any com a Conseller Delegat de Leisure & Gaming Co. a Itàlia, amb seu a Milà. En 1997 s'incorpora com a Soci a SEELIGER Y CONDE. Certificat en Coaching Executiu.

José Loring

És Llicenciat en Ciències Econòmiques per la Universitat Autònoma de Madrid. Porta des de 1989 en el sector de Executive Search, havent estat 3 anys com a Consultor Sènior en Carré Orban & Partners, Madrid. Amb anterioritat a aquest lloc, va ser Vicepresident Executiu i Director Comercial de la companyia de comerç exterior del INI, INIEXPORT. Anteriorment, va ser Delegat General del Grup INI a Veneçuela i Colòmbia, i ha estat Membre del Consell d'Administració de les companyies Hispà Veneçolanes, filials de les empreses ENASA i DRASSANES ESPANYOLES. Es va incorporar com a Soci a SEELIGER I CONDE, en 1991.

ACEPTO