Serveis » Selecció

flecha  Selecció

Fundación Seeliger y Conde té una dilatada i consolidada experiència en la realització de processos de selecció de persones amb discapacitat per a la seva incorporació a l'empresa ordinària.

Per aconseguir-ho, la Fundació du a terme un procés integral d'identificació, selecció, assessorament i acompanyament a aquestes persones en el seu procés d'incorporació a l'empresa.

A més, s'acompanya l'empresa analitzant els perfils que s'ajusten millor a les seves necessitats i assessorant-les perquè tinguin una major i millor incorporació d'aquestes persones amb talent.

El procés de selecció que duem a terme des de Fundación Seeliger y Conde abarca:

»   Selecció i identificació de persones amb discapacitat:

ACEPTO